Pages

woensdag, juni 26

GESLAAGD!

THIS IS FUCKING AWESOME.
Ja, echt, amai! Zalig!
Gisteren was het dus D-Day. De hele dag vol spanning wachten of je nu wel of niet gebeld zou worden, want bij ons bellen ze alleen als je herexamens hebt. Om 16u30 moest ik mijn rapport afhalen en toen bleek dat ik om 16u nog altijd niet gebeld was, wilde dat maar 1 ding zeggen: 
GESLAAGD!
Een kaartje van de leerkrachten 
Bij deze pik ik ook de draad van deze blog weer op, ik vond dat wel een mooi begin.
Ik miste het persoonlijke van mijn blog en een plekje waar ik ook gedachten kwijt kon. Ook zal ik in het Nederlands bloggen, omdat dat nog eens extra persoonlijk is en ik me dan beter kan uitdrukken.

Een dikke proficiat aan alle andere geslaagden en voor degene met een herexamen: courage gastjes, het lukt jullie wel!

xxx
Marie

Voor de nieuwsgierigen: volgend jaar ga ik op kot in Gent en ga ik sinologie (Chinees) studeren!

4 opmerkingen: