Pages

woensdag, juli 17

Wat zit er in mijn handbagage?

Na al die blogposts waarin staat ik vertrek naar hier of naar daar, is het nu eindelijk ook bijna mijn beurt om op vakantie te vertrekken. En er staat voor mij een lange lange vlucht op het programma!

Zoals je ziet, niet al te veel!

Ik probeer echt om niet teveel mee te nemen, want ik heb geen zin om te sukkelen met veel te veel gerief. En ik probeer voornamelijk toch te slapen, films te kijken of muziek te luisteren.
Een gezichtsverfrisserspray (dat flesje van Evian), zakdoekjes, lippenbalsem, oortjes, concealer (voor de wallen!), parfumroller, rekker, oordopjes, lenzenpotje, brillendoos, nagelverzorgingssetje, gsm, wegwerpcameraatje, iPod, slaapmaskertje en tijdschrift.
Ik zie juist dat ik een klein haarborsteltje op de foto ben vergeten te zetten, dat moet ook zéker mee.
Ook twijfel ik nog om een koptelefoon mee te nemen want als mensen naast je praten, hoor je dat minder wanneer je een koptelefoon draagt dan wanneer je oortjes draagt.

Wat neem jij zoal mee?
En zie je nog iets dat ik vergeten ben?

Marie
xxx

2 opmerkingen: