Pages

woensdag, september 18

Update

Het is ondertussen een weekje geleden dat ik iets blogde, dus is het wel eens tijd voor een update.
Donderdag gingen mijn 4 wijsheidstanden er eindelijk uit. De dag begon al vroeg voor mij, want om 6u30 moest ik mij aanmelden in het dagziekenhuis. Er was nog een klein kindje voor mij, maar gelukkig moest ik niet al te lang wachten. Rond 8u kwamen ze mij halen en toen reden ze mij richting operatiekwartier. Daar kreeg ik een infuus, waar ik echt superbang voor was want ik heb een fobie voor spuitjes, maar het was de beste spuit ooit haha! Ik heb het amper gevoeld dus dat was al een pak van mijn hart. Even later reden ze mij dan verder tot in de operatiezaal (noem je dat wel zo?) en daar kreeg ik een maskertje dat ervoor zorgde dat ik volledig verdoofd was. Ik werd wakker in de recovery en al snel mocht ik dan terug naar mijn kamer waar mijn mama op mij wachtte. Ik had echt megaveel honger want ik moest nuchter zijn. Het was dus al van 12u 's nachts geleden dat ik nog iets gegeten/gedronken had. Gelukkig kreeg ik een beetje water en een yoghurtje.
Laurence en Emma kwamen nog eventjes op bezoek en dat was wel leuk want anders lag ik daar gewoon.
Ik at nog een yoghurtje en een pudding en rond 17u30 kwam de dokter dan eindelijk en mocht ik terug naar huis. 
Tussen donderdag en zondag heb ik eigenlijk niets gedaan behalve goed uitrusten. De zwelling viel al bij al heel erg goed mee, het heeft nooit echt superdik gezeten. De pijn ... Tja, ik heb wel pijn gehad maar niet echt pijn pijn, het was eerder een storende druk (die ik nog altijd een beetje voel ...).
Maandag en dinsdag zijn we met 16 in totaal naar Noord-Frankrijk getrokken naar het buitenverblijf van een vriendin. Het was echt leuk, ondanks de regen. 
Vrijdag heb ik mijn introductiedag en ik ben toch wel een beetje zenuwachtig omdat ik niemand ken en het allemaal nieuw is enzo. Spannend! 

Ik hou jullie zeker op de hoogte van mijn toekomstig studentenleventje en ik probeer vrijdag ook eens foto's van mijn kot te maken zodat jullie dat ook eens zien!

Marie
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten