Pages

zaterdag, oktober 5

't zeetje

Oke oke, het leven van een student is echt fantastisch leuk, maar ook verschrikkelijk druk! Wel leuk druk, maar te druk om nog tijd te hebben om blogjes te schrijven. Ik ga echt proberen om mijn draai te vinden zodat het bloggen ook in mijn overdrukke schema past. Maar serieus, Gent? Ik wil daar nooit meer weg! Ik vind het zelfs jammer als ik de vrijdag weer naar huis moet haha! Ik amuseer mij zot! En de lessen vallen ook supergoed mee en het is interessant. En de mensen zijn ook zo sociaal en leuk, ik heb al veel nieuwe friendies hihi ;).

Maar goed, om nog eens een 'normale' blog te maken, heb ik voor jullie nog een fotoreeks van Celine die ik deze zomer aan de zee maakte.









Welke foto vinden jullie het leukst?

Marie
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten