Pages

woensdag, april 23

Allereerste outfit @ Gent

Dag beste vrienden!

Eindelijk is het moment dan aangebroken: mijn allereerste outfitfoto's in Gent. Zo'n 8 maand nadat ik hier doordeweeks ben komen wonen. Het werd dus wel eens tijd zeker?
Zo outfitfoto's in een hele drukke stad nemen is wel iets anders dan thuis tussen de velden, er is altijd wel iemand die kijkt en eerlijkgezegd vind ik dat toch nogal gênant. Gelukkig was lieve Malou er om mij te fotograferen, mentaal bij te staan en mij te doen lachen voor de foto. Ze heeft haar job supergoed gedaan en ik zal haar zeker nog eens vragen binnenkort.

Mijn outfit is eigenlijk vrij simpel en comfortabel, zoals het moet!
Het bloesje is van Abercrombie, maar heb ik al zo'n 3 jaar ondertussen dus het is niet meer verkrijgbaar.
Het topje is gewoon van de h&m, mijn legging van de promod, niet zo'n speciale stukken.
Mijn tas is van primark en natuurlijk met de M van Marie ;).
De hoge sneakers zijn van Essentiel, mijn favoriete merk van eigen bodem!




Bij bovenstaande foto is toch wel wat uitleg vereist.
Malou moet donderdagavond verkleed zijn als gothic en vandaag kochten we samen deze halsband!
Vandaar dus de foto's ermee, we vonden dat wel grappig, maar in het echt zou ik dat toch nooit dragen. Het voelt ook een beetje claustrofobisch.
Aha en dit is mijn nieuwe peaceteken, ik wou graag een nieuwe hipstermove uitvinden dus bij deze!
En hij slaat blijkbaar al goed aan want 1 vriendin heeft hem al gebruikt in haar scouts haha :)

Zo, ik vond het echt superleuk om eindelijk nog eens outfitfoto's te nemen!

xxx
Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten