Pages

maandag, juni 30

Slaapzacht ...

Vandaag was nogal een dubbele dag op vlak van emoties.
Vanmorgen stond ik nog vrolijk op en nam ik outfitfoto's, 's middags ben ik gaan eten met Sarah, een vriendin van mijn richting, en daarna ging ik op bezoek bij mijn overgrootmoeder die in het ziekenhuis ligt. Het gaat echt niet goed met haar en daarom heb ik besloten om al afscheid te nemen. Ik wil mij haar liever herinneren op een mooie manier dan hoe ik haar nu zie afzien. Ik was zo bang dat iedere adem de laatste zou zijn ... En terwijl ik deze blogpost aan het schrijven ben, krijg ik juist te horen dat ze overleden is. Ze heeft de mooie leeftijd van 92 jaar bereikt en ze heeft een heel mooi leven gehad. Vooral de laatste dagen heb ik heel veel respect gekregen voor haar doorzettingsvermogen, ik heb dat nog nooit gezien! Ze was echt iemand om naar op te kijken. Ik zal haar missen, maar ik ben heel dankbaar dat ik haar nog zo goed heb mogen kennen.
Ik vind dat outfitfoto's in deze post nu niet echt passen en ik zal ze morgen posten.
Dit blogje is echt heel persoonlijk, maar dit doet mij toch deugd om te schrijven en voor mij is mijn blog toch ook een uitlaatklep.

Slaapzacht lieve meme!

Marie
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten