Pages

vrijdag, september 5

Principes over schoenen en Timberlands

Ik denk niet dat ik iemand ben die mij onmiddellijk laat meeslepen door trends op vlak van mode.
Tegen de New Balance schoenen zeg ik nog altijd nee (ik heb er wel echte sportschoenen van, maar dat is iets anders) en Nike Air Max blijft voor mij echt een big no no. En laat ons maar zwijgen over Uggs ...
Het is niet dat ik 'speciaal' wil doen en er daarom tegen ben. Ik ben er helemaal niet tegen zelfs, maar ik vind ze gewoon niet mooi. Al zag ik laatst een paar New Balance met luipaardprint en aangezien ik daar een zwak voor heb, vond ik de schoenen plots toch iets mooier.
Birkenstocks draag ik nu toch al een jaar of 4 omdat ze ten eerste comfortabel zijn en ten tweede vind ik ze er nog niet zo slecht uitzien, integendeel tot de mening van velen voor de hype er kwam. De voorbije zomer liep heel bloggerland plots met de Birkenstocks rond en ik dacht laat ze maar doen, dan ben ik 'in' zonder er zelf moeite voor gedaan te hebben (ahja, want ik had al Birkenstocks natuurlijk). Wie heeft dat trouwens plots bepaald dat Birkenstocks helemaal hot & happening waren?
Misschien koop ik morgen wel New Balance of Nike Air Max! Onwaarschijnlijk dat het echt zo zal zijn, maar ik wil eigenlijk gewoon zeggen dat ik er niet principieel tegen ben (dus eigenlijk klopt mijn titel niet volledig). Als ik ze morgen plots mooi vind, dan vind ik ze mooi en dan is dat zo. Meningen kunnen veranderen.
Over de Timberlands is mijn mening zo goed als hetzelfde gebleven, ik ben er zot van!
Ik praat er nu al zo'n 3 jaar over en vorig jaar ging ik ze eindelijk kopen als het zou sneeuwen. Het heeft niet gesneeuwd en dus heb ik ze niet gekocht. Maaaaar ... toen zag mijn mama ze vorige week staan in de winkel én er was 20% korting (wat niet miskomt want het zijn dure schoenen) en ze waren heel snel afgerekend. Happy me! 

Zo, al mijn commentaar op schoenen gewoon om mijn nieuwe schoenen te tonen! #omdathetkan

Marie
Instagram

5 opmerkingen:

  1. Ik heb niet echt principes over schoenen, maar ik koop al zo weinig schoenen dat ik echt geen schoenen ga kopen die ik maar half mooi vind gewoon omdat er opeens een hype over is. Voor mij dus geen Uggs, wedge sneakers, Birkenstocks enzovoort als ik ze niet 100% mijn gedacht vind.. Ieder zijn eigen smaak natuurlijk! (:
    xo Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen uggs, geen sneakers, geen timberlands en geen birkenstocks. wat ik wél echt wil deze herfst (en de herfst daarvoor, en die daarvoor, ...) zijn mooie loafers van Paraboot (of Tods als het even kan). Maar ook dat zijn hele dure schoenen, en ik blijf maar twijfelen. Misschien moet ik het gewoon doen? Veel plezier met je nieuwe Timberlands! Laat die outfitfoto's al maar komen! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Thimberlands schoenen vind ik het mooiste van allemaal. Bij mij zitten ze heerlijk en heb ze maar al te graag iedere dag aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze schoenen vind ik echt een van de leukste schoenen die ze ooit gemaakt hebben! Ik koop ze maar al te graag, ze zitten ook heel erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen