Pages

woensdag, juli 1

GREEN

Jaaaa, het is zomer! Ik geniet echt van dit weer, al is het enige wat ik doe in de tuin liggen en gaan zwemmen. Oh en zelfgemaakte ijsthee drinken!
Vorige week, toen het nog niet 'overdreven' warm was, ging ik met Malou naar Gent. Eerst een beetje chillen langs de graslei, een broodje van de aula eten (aanrader!) samen met Aline, een beetje shoppen en dan foto's trekken. 's Avonds was er ook nog een leuke fuif dus het was een topdagje!
De week daarvoor was ik gaan shoppen met mijn mama en oma in Gent en toen kocht ik dit kleedje in & Other Stories. Jammergenoeg was het al in solden toen ik er nog eens was met Malou ... Troost is dat ik het wel al heb kunnen dragen (en dat mijn mama betaalde).
Mmmm en de laatste tijd ben ik echt verslaafd aan sapjes!

Geniet van het zalige weer! 

Marie
xxx

1 opmerking:

  1. Tof kleedje! En mmm de broodjes van de Aula haha, heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen