Pages

zaterdag, juli 27

Wishlist | Forever 21

€2.90
€2.90
€23.75
€15.75
€5.90

€6.90



Ik vertelde jullie al dat ik niets meer wil kopen voordat ik op vakantie vertrek naar Amerika, maar ik vond dat een  beetje inspiratie opdoen geen probleem is! Ik vind het handiger als ik op voorhand weet wat ik graag zou shoppen, zodat ik niet met onnodige dingen thuiskom. Bij deze dus mijn 'wishlist' van de Forever 21! Ik vind online shoppen voor accesoires eigenlijk veel makkelijker dan voor kleren, vooral op de website van Forever 21 omdat ik het gevoel heb dat de kleren er in het echt toch echt anders uit kunnen zien. Maar ik weet dus ongeveer wel wat ik wil :)

Marie
xxx

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je naar Amerika gaat!

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we hebben een forever21 nodig hier ! :( nu is het vooral online bestellen en veel op vakantie;)!

    BeantwoordenVerwijderen