Pages

woensdag, juli 24

Picture perfect!




Foto's zijn wat mij betreft de leukste en mooiste herinneringen!
Ze herinneren je aan een leuke dag, een grappig moment ... Vandaag deel ik met jullie enkele foto's waar voor mij leuke herinneringen aan vasthangen.

Deze foto is op school getrokken tijdens de allerlaatste week.
Het was toen ook kleurenweek en zoals je wel kunt zien, moesten alle zesdes die dag in het groen naar school komen. Ik vind dit écht een leuke foto! Je ziet Simon, een goede vriend, die mij een 'spuitje' geeft haha. Ik ben eigenlijk echt heel erg bang voor spuitjes, volgens mij is het een serieuze fobie!

Dit was op de 50 dagen! Birgit was een m&m en ik was Fiona van Shrek :)
Dat was volgens mij echt de leukste dag uit heel mijn middelbare schoolcarière!
Birgit en ik waren de voorzitters van werkgroep zesdes (wij organiseerden dus allerlei activiteiten voor de zesdes) en daarom presenteerden wij de show op de 50 dagen.

Vorige zomer heb ik samen met 3 vriendinnen een soort van kamp gedaan in NEW YORK!
Het was echt zalig en ik hou écht van die stad ...
Dit is een van mijn favoriete foto's gewoon omdat hij zo 'chill' is.

Marie
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten