Pages

zondag, augustus 18

AMERIKA | Shoplog

AMERIKA | Shoplog Ik had volgens mij meer dan een maand (bijna) niets meer gekocht, omdat ik graag in Amerika dingen wilde kopen die je hier niet echt vindt. En dan nu eindelijk mijn shoplog! Ik heb de foto's allemaal rap rap moeten trekken omdat we naar de zee vertrokken en ik niet zeker was of de hotspot van Telenet hier nog zou zijn. Maar zoals jullie dus merken is deze er nog en moeten jullie niet langer wachten :)!

Trui van Abercrombie&Fitch
Blazer van Juicy Couture
Mijn pronkstuk! Al komt het helemaal niet goed over op de foto, maar ik doe dit zondag aan naar het familiefeest dus dan zal ik proberen om outfitfoto's te maken en dan kunnen jullie zijn hoe mooi hij is :D
Wie mij al langer kent, weet dat ik in elke stad waar ik ga zo'n t-shirt koop. Deze konden natuurlijk niet ontbreken.
De Las Vegas-versie liet ik liggen omdat ik het er niet zo mooi uit vond zien: I love 'LV'
Truitje van Seven for all Mankind
Crop t-shirt van Urban Outfitters
Ik heb 2 keer complimentjes gekregen van meisjes gewoon op straat! In Amerika doen ze dit vaker, echt leuk :)
Skater rokje van Urban Outfitters
Deze rokjes zijn zo simpel, maar ze zitten perfect en het kleurtje is ook heel leuk!
Jeans van Seven for all Mankind
Deze zitten gewoon perfect!
Yoga legging van Pink (Victoria's Secret)
Pyjama van de M&M Store!!
Fantastische winkel ...
Bandeau van America Today
Deze komt gewoon uit Kortrijk, maar hij paste wel in deze shoplog haha :)
Ondergoed van Pink!
Riem van Abercrombie&Fitch
Veters voor in mijn nieuwe grijze all stars (die ik op de foto ben vergeten te zetten, maar zie mijn outfit van Yosemite!)
Ketting van Forever 21
Armbandje van een straatverkoper in Los Angeles
Oorringen van een straatverkoper in Page bij Lake Powell
2 handtasjes van Brandy Melville (om te delen met mijn mama)
Sleutelhanger om mijn kotsleutels (die ik morgen krijg :D) aan te hangen!
(fake) Tangle Teezer en deo die volgens veel bloggers heilig is haha :)
Dit was mijn shoplog!
Ik ben vooral blij met mijn nieuwe blazer, ik vind hem echt zooo mooi hihi :)
De foto's zijn wat onduidelijk, maar ik ga sowieso outfitfoto's maken met deze items.

Wat vind je van mijn nieuwe aanwinsten?

Marie
xxx


4 opmerkingen:

  1. superleuk! ik heb ook een tangle teezer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die trui van Seven for all Mankind is mooi! En wat een lief kettinkje van Forever 21 :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat je in Amerika bent geweest! Ik vind de crop top waar je al complimentjes over op straat had gekregen het leukst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ook de trui van Seven for all Mankind het mooiste. Je hebt wel heel leuke dingen geshopt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen