Pages

dinsdag, augustus 20

OUTFIT | Zon, zee & strand 1

Hey allemaal!
Ik ben een paar daagjes aan de zee en het is echt leuk met het mooie weer. Het is ook zalig om op het terras te zitten en gewoon naar de mensen te kijken ...
Gisteren was mijn nichtje hier en vandaag en morgen Celine, een vriendin. Dus ik had geluk en kon hen als levende statieven gebruiken om outfitfoto's te maken.


 

Mijn t-shirt en rokje zijn beiden van Urban Outfitters.
Het tasje is van Brandy Melville

Hopelijk is het bij jullie ook mooi weer :)!

Marie
xxx


4 opmerkingen:

  1. Mega mooie foto's !!!!
    xxx emma vd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Strand is inderdaad altijd goed. Leuk rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit, heel mooie foto's! :)

    Neem deel aan de give-away voor het één jarig bestaan van mijn blog!
    http://leenphilips.blogspot.be/2013/08/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat rokje is echt heel erg leuk! En in een mooie kleur! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen