Pages

dinsdag, augustus 13

Terug van weggeweest

I'm back!
Ik vertelde jullie al in een aantal blogjes dat ik naar Amerika ging, maar ik heb nooit de specifieke datum vermeld, dus volgens mij hadden jullie helemaal niet door dat ik eigenlijk weg was (of wel, haha?). Ik heb dat heel bewust gedaan omdat er bij de buren ingebroken was kort voordat we op reis vertrokken en ik wou geen enkel risico nemen door het nogal duidelijk op internet te zetten: IK BEN OP VAKANTIE EN ER IS DUS NIEMAND THUIS. Slecht plan. Maar nu zijn we dus terug en de dieven onder ons hebben bij deze hun kans gemist. De buren zijn er trouwens met de schrik en veel schade vanaf gekomen, want door de snelle reactie van de politie hebben ze de boeven kunnen inrekenen en zitten ze nu achter slot en grendel. Alle gekheid op een stokje, bravo voor de politie!

Ik en mijn nichtje Louise in Death Valley

Op dinsdag 23 juli ben ik vertrokken naar San Francisco en gisteren op maandag 12 augustus ben ik dan teruggekeerd uit LA en daartussen heb ik heel wat gezien, beleefd, gedaan, geshopt ...
Nu ga ik mij dus vooral bezighouden met de foto's te selecteren (er zijn er zo'n 10 000, serieus) en dan verslagjes te schrijven voor mijn blog! Vandaag is wel een lastige dag aangezien ik serieus last heb van een jetlag. Gisteren ben ik om 15u 's middags gaan slapen en eigenlijk mocht dat niet, maar ik was zo'n 27 uur wakker op dat moment en ik kon het echt niet meer aan. Dus vannacht was ik dan om 3 uur klaarwakker en jupla weer een probleem want zo komt dat ritme nooit goed he! Maar vanavond ga ik naar het stad dus moet en zal ik wakker blijven, geen keuze.

Jullie mogen zich dus verwachten aan veeeeeel foto's! En hebben jullie liever een filmpje voor mijn aankoopjes? Voor mij is het allemaal gelijk!


Marie
xxx

5 opmerkingen:

  1. Ben heel erg benieuwd naar je aankopen! Bij het shoppen zal alles daar wel heel verleidelijk zijn :) Je hebt er trouwens een nieuwe volger bij! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is eigenlijk wel slim van je! :) Wat gaaf dat je in Amerika bent geweest! Moet vast heel leuk zijn geweest.

    Ik volg je nu trouwens op GFC. Volg je me terug? Zou het erg leuk vinden in ieder geval:D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, dat lijkt me zo'n leuke vakantie!
    Jeej, een shoplog! Ik heb liever foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel slim dat je dat er niet op heb gezet! Amerika is gaaf!!

    xx Mounia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd naar alle foto's!!

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen