Pages

maandag, december 16

Tingli

Vandaag heb ik mijn eerste deelexamen Tingli (luistervaardigheid) achter de rug. Het was moeilijker dan de permanente evaluatie en ik kan het niet goed inschatten hoe ik het ervan af heb gebracht, maar we zien wel.
Typisch iets voor mij trouwens om terug te beginnen bloggen wanneer de examens beginnen, maar ik heb dit nodig op een of andere manier. Een beetje schrijven als pauze tussen het blokken door geeft mij ergens rust en zo kan ik mij even op iets anders concentreren.
Sinds ik aan de universiteit begonnen ben, heb ik mijn blog echt serieus verwaarloosd. De reden daarvoor is dat ik écht geen tijd had! Mijn leven is zo druk geworden! Als ik niet aan het studeren ben, vind je me meestal bij vriendinnen op kot (of ze komen naar mij), of ben ik ergens een koffietje aan het drinken en ja je zou me zeker en vast ook wel eens kunnen tegenkomen in de overpoort (uitgaansstraat van Gent, voor wie het niet zou kennen) want dat is natuurlijk ook een heel erg leuk aspect van het studentenleven! Dus misschien is dit dan weer het enigste blogje in een paar maanden, maar so be it dan! Ik vind het juist leuk dat ik niet verplicht ben om dagelijks een blogje te schrijven, ik doe het wanneer ik wil :).

Mijn pauze zit er bijna op en dan ga ik nog wat klassiek Chinees blokken want morgen heb ik daar nog een permanente evaluatie van. Dan is het helemaal gedaan en begint de échte blok, spannend maar ik verlang al tot 27 januari (dan heb ik mijn laatste examen).

xxx,
Marie

3 opmerkingen:

  1. Het komt vast wel goed!
    En het is heel begrijpelijk dat je wat minder tijd in je blog stopt, er zijn ook belangrijkere dingen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim ook alvast voor jou! Alles in eerste zit he! :) overpoort is niet echt mijn ding, doe je soms ook de kleinere cafétjes als trollenkelder, damberd, spijker, hot club, charlatan, kinky star, geus van gent... ? Alvast heel veel succes in de blok! Je gaat dat goed doen! Veel liefs, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel geluk, ik wens je heel veel geluk met de examens, als je die nu hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen