Pages

dinsdag, december 23

't Is van dat.

Deze foto is al van een jaar of 2 geleden, maar de volle bureau past wel in het thema vind ik. 
De tijd van sociale opsluiting, energiedrankjes, nutteloze facebookpagina's zoals Ugent Confessions ... is aangebroken: 
DE BLOK met andere woorden
Lees verder voor de gevolgen van de blok
Wat betekent de blok voor mij: opstaan om 7u30 's ochtends, eten, studeren, 
eten, studeren, eten, studeren, slapen. 
Wat betekent de blok voor mijn geliefde lezers: lang wachten op nieuwe blogposts.
Ik heb eigenlijk nog heel wat blogideeën die ik gewoon nog moet uittypen en waarvan zelfs de foto's al gemaakt zijn, maar ik moet ze nog bewerken (filtertje hier, filtertje daar). Jammergenoeg kost dat veel tijd en energie. Energie die ik op dit moment alleen in mijn studeren wil steken. Mijn lief zei dat ik 's avonds toch tijd heb, maar eerlijkgezegd lig ik dan het liefst in de zetel naar een of ander hersenloos programma te kijken (Grey's Anatomy bijvoorbeeld, alhoewel met al die medische termen ja hoor). Die blogposts (o.a. van Oscar and the Wolf, een persdag ...) hebben jullie sowieso nog te goed van mij.

Dussss, aan al mijn lotgenoten: veel succes met blokken! Blok until you drop zou ik zeggen. 
En aan al die gelukzakken met vakantie: geniet ervan! Eén toont elke dag een leuke Disneyfilm heb ik gezien, de Aristokatten en Robin Hood zijn al gepasseerd.

In februari ben ik helemaal terug!
Tot dan,
Marie

PS: op instagram blijf ik trouwens wel nog 'actief'

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig ben ik net klaar met mijn examens, ik haat deze periode echt. Ik wens je heel veel succes! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb precies hetzelfde, nouja niet precies. Want ik kom niet in februarie terug haha Maar ik heb soms ook van die dagen dan kom je gewoon niet aan bloggen toe en de foto's zijn klaar en alles maar de puntjes moeten dan toch op de i worden gezet en dat kost tijd!En verder is je blog echt leuk, je schrijfstijl spreekt me wel aan, want je schrijft zo lekker vlot , echt goed. Wil je misschien als je weer eens op je blog kijkt, op mijn blog kijken?

    http://itsfashionx.blogspot.nl/

    liefs,

    merel

    BeantwoordenVerwijderen