Pages

donderdag, december 25

Vrolijk kerstfeest!

Hey allemaal!

Tussen het blokken door wil ik toch eventjes tijd maken om jullie een vrolijk kerstfeest te wensen!
Ik vind Kerstmis echt een superleuke feestdag. Vroeger lag ik dan gewoon de hele dag in de zetel te kijken naar al die leuke en typische kerstfilms op televisie (die ik al 100 keer had gezien, en dan) en dat was dan voor mij het ultieme kerstgevoel. 
's Avonds spreken we af met de hele familie om samen gezellig te eten. En sowieso kwam er vroeger dan wel een nichtje of neefje mee om te blijven slapen en de volgende dag te spelen. 
Tegenwoordig ziet Kerstdag er wel anders uit ... Ik sta vroeg op om te blokken, dus kerstfilms zitten er niet meer in! 's Avonds gaan we wel nog eten met de familie, maar ik slaap in mijn eigen bed. De blok blijft de volgende dag gewoon doorgaan. Tof zeg die kerstvakantie ahum.

Maar gelukkig kan ik er op Kerstdag (en Nieuwjaar volgende week) toch even tussenuit!

Wat doe jij op Kerstmis?
En veel succes aan mijn medestudenten!

Marie
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten