Pages

maandag, februari 2

Daar ben ik weer!

Dag bloggers, vrienden, lezers en andere sympathisanten,
Ik en Philippe (die graag eens op mijn blog wilde staan, dus bij deze)
Na meer dan een maand niets van mij te horen, was het wel weer eens tijd voor een update.
Aangezien mijn 3 vriendinnen liggen te slapen (plooiers), is dit het perfecte moment om te typen.
Ik ben namelijk op skivakantie! Na zo goed als 2 maand keihard blokken, iets wat ik dubbel en dik verdiend heb -al zeg ik het zelf-. Na de lesvrije week begin ik weer met bloggen, maar ik kon het niet laten om toch al iets kleins te schrijven.          
Maandag 26 januari diende ik dan eindelijk mijn laatste examen in. Daarna begon de pret met een beetje shoppen, een julientje eten (Gentenaars of Gentse studenten weten waarover ik het heb, hemels), uitgaan ... Wat resulteerde dat ik dinsdag gewoon de hele dag in mijn bed heb gelegen. Geen verplichtingen hebben voelt zo goed!
Woensdag ben ik samen met Gloria, Ellen en Birgit naar Brussel geweest om op het gemak nog eens naar de solden te gaan. Het verhoogde terreuralarm kon ons niet tegenhouden. Ik kwam thuis met een kleedje van Brandy Melville en een zonnebril van Urban Outfitters die jullie zeker nog op de blog zullen zien verschijnen.
Donderdag maakte ik mijn valies al een beetje klaar en 's avonds keerde ik terug naar Gent om samen met vriendinnen uit mijn klas naar het lichtfestival te gaan. Ik vond het mooi, maar het was zo koud! Vrijdag bleef ik dan nog even in Gent want mijn lief was ook eindelijk klaar met zijn examens, eindelijk ook vakantie. En zaterdag vertrok ik dan op skivakantie en nu zit ik hier! De sneeuw is supergoed, maar tot nu toe is het wel al altijd mistig geweest. Net toen we stopten met skiën vandaag kwam de zon er wel even door, dus fingers crossed voor morgen!

En nu ga ik ze wakker maken en eens zagen dat ik honger heb hihi.

Tot binnenkort!

Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten