Pages

zondag, februari 15

Ontdekt & goedgekeurd: Ides Moon

Een avondje achter de computer zitten, een kopje thee, bloglovin' lezen, stemmen voor de nieuwe lichting (stubru) ... Dat is hoe ik Ides Moon ontdekte! En trouwens, België barst van het talent.
Ides Moon
Ik stemde eigenlijk op Zinger omdat Malou dat vroeg (ahja, het blijft toch een populariteitswedstrijd), maar toen begon ik door te klikken. En bij Ides Moon bleef ik hangen, topmuziek!
Op 15 maart 2014 brachten ze hun debuutsingle Nothing is clear uit, ze bestaan dus echt nog niet zo lang. En eigenlijk heb ik hierover niet zoveel te vertellen, dus luister gewoon eens en wie weet vind je ze ook wel super!


En, wat vind je ervan?

Marie

1 opmerking:

  1. Ik kende ze nog niet.. Maar wat ik zo hoor, vind ik ze erg goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen