Pages

zaterdag, juli 18

COS

Vorige week was ik in Gent en hoewel het niet mijn bedoeling was om te shoppen, kwam ik toch in COS terecht. Normaalgezien neem ik altijd veel kleren mee naar het pashokje en kom ik met niets naar buiten. Deze keer nam ik juist alles mee! 
Ik kocht deze lange grijze trui, het gestreepte t-shirt en nog sandalen, maar niet deze van op de foto (hoewel de sandalen die ik op de foto's draag ook van COS zijn haha). Mijn jeans is van abercrombie.
De foto's zijn allemaal getrokken door Birgit. Ze bleef slapen aangezien we de dag erna een dagje naar Parijs gingen! Het was echt superleuk, een verslagje volgt.
Geniet van het mooie weer!

Marie
xx

4 opmerkingen:

  1. Haha, ik ken ook zo van die dagen. Het ene moment vind je niets en de andere dag heb je zoveel kleding vast dat je niet alles in één keer mag passen. Wat ziet die trui er trouwens super comfy uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De schoenen en de trui zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dit jaar niets gevonden in de COS solden, highly unusual.. Mooie vondsten!
    Naomi, x

    BeantwoordenVerwijderen